SURVEY/BANCI

Melalui peguam dan orang tengah, Sirul kini kata dia diarah bunuh maka ada pihak rasa dia patut diampunkan dari hukuman membunuh. Sepatutnya polis tidak bunuh orang.

Namun, Sirul mengaku pada polis dia yang bunuh dan sendiri polis bawa ketempat kejadian. Proses mahkamah telah dijalankan. Sirul tidak masuk kandang saksi pertahankan diri dan dalam dokumen mahkamah, tiada pula dedah orang yang arah bunuh selain dari Inspektor Azrilah. Perbincangan di SINI.

Kami mahu dengar pandangan anda samada PATUTKAH SIRUL JALANI HUKUMAN KERANA MEMBUNUH? Nyatakan dalam survey/banci.

Patutkah Sirul dilepaskan dari hukuman kerana membunuh?

Monday, September 30, 2013

Jenice Lim mengundi? Bukankah dipecat DAP?





Macam mana Jenice Lim boleh mengundi? Bukankah ...



Bukankah ini bermakna pengundi haram telah mengundi????

Baca di MyMassa SINI dan SINI

5 comments:

  • Anonymous says:
    October 1, 2013 at 1:25:00 AM GMT+8

    Jangan underestimate "wayang cina".

    Melayu kan senang kena main.... macam Pas

  • Anonymous says:
    October 1, 2013 at 3:08:00 AM GMT+8

    dap....pembangkang.. kaki penipu.. kaki pembohong.. kaki kelentong.. kaki segala kaki... kahkahkah

    pas... kaki penurut..kihkihkih
    pkr... kaki putarrrr.... hihihihi

    jika pemilihan umno tak dipantau wakil atau saksi dr calon bertanding... tak mustahil jadi penipuan.. mcm dulu katanya ada rasuah..

    ni byk mengundi... jgn sampai kotak undi DITUKAR?????????

  • r0 says:
    October 1, 2013 at 9:30:00 AM GMT+8

    Pengunti hantu yg lagi cun dari mummy... hahahaha

  • bluk says:
    October 1, 2013 at 10:24:00 AM GMT+8

    lorr..ni la taktikal nk paksa ros haramkan DAP

  • Anonymous says:
    October 1, 2013 at 11:07:00 AM GMT+8

    jgn pecaya la DAP nak pecat janice.
    tektik je ni.
    pasni tengok ahli2 5sen dap besar2kan isu ni.

fda

Link2Me WeLinkBk (254)